Road trip! - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Marjon Melissen - WaarBenJij.nu Road trip! - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Marjon Melissen - WaarBenJij.nu

Road trip!

Door: Marjon Melissen

Blijf op de hoogte en volg Marjon

30 Augustus 2013 | Canada, Jasper Park Lodge

Zo! Dat zit er ook alweer op!

Ik ben vandaag terug gekomen van een 3-daagse road trip met mijn kamergenootjes Natalie and Marina naar Jasper, in de Rocky Mountains, en het was echt super!
Misschien stiekem wel een van de leukste onderdelen: ik reed! Let wel, in een Mazda 2 automaat (echt niet geschikt voor de berg; weinig kracht en koppel), maar dat mocht de pret niet deren.
We hebben hele veel gezien, vooral heel veel meren, zoals Moose Lake, Maligne Lake, Bow Lake (en Bow Glacier, de hoofdbron van de Bow River, die deze zomer overstroomde), Peyto Lake, Medicine Lake en vast nog wel veel meer.
We zijn naar Maligne Canyon geweest, wezen hiken, maar dat was toch wel vrij toeristisch, en het was een vrij korte wandeling. We hebben ook een wilde beer van heel dichtbij gezien, ongeveer 10 meter van ons af, super gaaf!

Het was gewoon erg gezellig en lekker om even met z'n drieën weg te zijn van de stad. Natuurlijk hadden we alledrie 20+ emails op ons wachten toen we thuis kwamen, maar dat neem ik maar voor lief. Daar ga ik me morgen zorgen over maken. Ik ga nu naar bed, ik ben toch best wel moe nadat ik meer dan 1400 km heb gereden in 3 dagen.

Komend weekend ik er nog een muziek festival in de stad waar ik kaarten voor heb, en dan komen dinsdag mijn ouders al! Kijken wat we dan weer eens gaan beleven...

Voor nu, de link naar de foto's op Flickr, en weltrusten.

Marjon

• 30 Augustus 2013 - 10:22

Warnaja:

Kind, wat heb je toch een zwaar leven!

• 30 Augustus 2013 - 15:35

Marjon Melissen:

Wat staat er nou onder mijn naam dan?