Camperen in de Rockies - Reisverslag uit Invermere, Canada van Marjon Melissen - WaarBenJij.nu Camperen in de Rockies - Reisverslag uit Invermere, Canada van Marjon Melissen - WaarBenJij.nu

Camperen in de Rockies

Door: Marjon Melissen

Blijf op de hoogte en volg Marjon

19 Augustus 2013 | Canada, Invermere

Een kort verslagje zodat ik wat foto's kan laten zien.

Mijn zomer semester zit er op en de cijfers komen hopelijk gauw binnnen, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen! Ik heb nu officieel 3 weken vakantie en ik ben van plan er volop van te genieten. Ik had in elk geval een goede start!

Afgelopen weekend ben ik met een groepje wezen kamperen in BC, bij Windermere Lake. We hebben eigenlijk relatief vrij weinig gedaan, zwemmen in de bergen en 's avonds kampvuur met smores (koejes, chocolade en gesmolten marshmallows). 3 dagen offline, super fijn, en even weg van de stad. Marina en Natalie hadden nog nooit gekampeerd, en het was wel grappig om te zien dat ze geen flauw idee hadden hoe ze een tent moesten opzetten, of dat ze het super vervelend vonden om in de tent om te kleden, maar over het algemeen vonden ze het super leuk.

De foto's staan op Flickr, de link is hier:

Groetjes, Marjon

• 20 Augustus 2013 - 08:41

Warna:

Kind, wat heb jij toch een zwaar leven!

• 20 Augustus 2013 - 12:00

Jacob:

Hoe zijn jullie daar naar toe gereden. Via de 2 of de 22 en dan de 3 door de Rocky's en dan de 93 omhoog ???