Camperen in de Rockies - Reisverslag uit Invermere, Canada van Marjon Melissen - WaarBenJij.nu Camperen in de Rockies - Reisverslag uit Invermere, Canada van Marjon Melissen - WaarBenJij.nu

Camperen in de Rockies

Door: Marjon Melissen

Blijf op de hoogte en volg Marjon

19 Augustus 2013 | Canada, Invermere

Een kort verslagje zodat ik wat foto's kan laten zien.

Mijn zomer semester zit er op en de cijfers komen hopelijk gauw binnnen, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen! Ik heb nu officieel 3 weken vakantie en ik ben van plan er volop van te genieten. Ik had in elk geval een goede start!

Afgelopen weekend ben ik met een groepje wezen kamperen in BC, bij Windermere Lake. We hebben eigenlijk relatief vrij weinig gedaan, zwemmen in de bergen en 's avonds kampvuur met smores (koejes, chocolade en gesmolten marshmallows). 3 dagen offline, super fijn, en even weg van de stad. Marina en Natalie hadden nog nooit gekampeerd, en het was wel grappig om te zien dat ze geen flauw idee hadden hoe ze een tent moesten opzetten, of dat ze het super vervelend vonden om in de tent om te kleden, maar over het algemeen vonden ze het super leuk.

De foto's staan op Flickr, de link is hier:
http://www.flickr.com/photos/marjonmelissen/

Groetjes, Marjon

  • 20 Augustus 2013 - 08:41

    Warna:

    Kind, wat heb jij toch een zwaar leven!

  • 20 Augustus 2013 - 12:00

    Jacob:

    Hoe zijn jullie daar naar toe gereden. Via de 2 of de 22 en dan de 3 door de Rocky's en dan de 93 omhoog ???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Invermere

Marjon

Student International Public Relations & Global Communications Management in Cardiff, Wales, aan de Cardiff University

Actief sinds 29 Juni 2010
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 55754

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 11 September 2015

The Welsh Adventure!

28 Juni 2013 - 20 Juni 2014

Mijn laatste jaar in Calgary!

16 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Cuba!

30 Augustus 2012 - 30 April 2013

Derde jaar!

28 Augustus 2011 - 30 Augustus 2012

Canada Pt. 2!

05 September 2010 - 30 Augustus 2011

Marjon naar Calgary

Landen bezocht: